Sivut

keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Pienen kissan järkytys

"Ne vie mun paikan!"

Devi: EIKÄ! Mä hokasin tänään, mitä se tavaroiden siirtely eli muutto meinaa. Se tarkoittaa sitä, että kivoja juttuja puretaan ja viedään pois! Esimerkiksi mun tähystyspaikka (kirjahylly) poistettiin tänään, koska kuulemma se myydään pois. Missä mä sitten jatkossa oon? Ja muutenkin täällä on tosi outoa, kun tavarat vaihtaa paikkaa ja joka nurkassa on kaikenlaisia nyssyköitä ja pussukoita, joiden sekaan ei edes saisi mennä leikkimään. Miu!

"Ehkä siitä tehdään uudestaan korkea, jos makaan tässä surullisen näköisenä?"

(Minä olen kyllä yrittänyt kertoa Deville, että kirjahyllyn tilalle tulee samanlainen valkoinen, mutta eihän neiti sitä ole ehtinyt tajuta, kun on ollut kiire ihmetellä kaikkea muuta.)

8 kommenttia:

  1. Kyllä se tuosta vielä iloksi muuttuu, usko pois!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin muuttuu! Noita papereit on huippukiva repii! Mami ei tietty tykkää siit, mut se kieltääki aina kaiken kiva. -Devi-

      Poista
  2. Odotahan vain kun pääset sinne uuteen kotiin. Siellä on sitten varmaan paljon uutta mielenkiintoista tutkittavana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuteen kotiin? Annetaanko mut pois?!? **juoksee riehaantuneena pois paikalta eikä suostu kuuntelemaan Mamin selityksiä* -Devi-

      Poista
  3. Tules nyt Devi tänne ja kuuntele rauhassa. Toi homma menee niin, että ne tavarat laitetaan läjälle. Sitten te varmaan joudutte olemaan jonkun aikaa suljetun oven takana tai silleen, mutta sillä välin teidän kaikkia tavarat viedään pois. Sitten matkustatte vähän, ja tulette aivan vieraaseen paikkaan, jossa on kaikki teidän tutut, hyvät tavarat! Ne tutut tavarat sitten levitellään pitkin sitä uutta paikkaa (joka on Uusi Koti), ja kaikki on taas ihan kunnossa. Ei oo kovin paha juttu se. Paha juttu on vaan se kolistus, kun niitä kaikkia tavaroita läjätään, kannetaan ja taas laitetaan paikoillensa. Ja vähän se matkustus, mutta se ei varmaan oo teillä nyt pitkä matka. Mutta hyvä juttu taas on se, että niitä paperitöitä ja laatikkohommia on paljon!

    Niin että koitahan nyt vain rauhoittua, hyvin se menee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sellastako se onki? Joo, täällä on koko eilisilta ja tää päivä laitettu tavaroita lajään, se on hurjan kivaa! Joka paikassa on korkeita pinoja, joiden päälle on kiva kiivetä nukkumaan, ja sitte voi leikkiä sellasilla jutuilla, jotka on yleensä piilos. Eli ne viedäänki vaan toiseen Kattimaniaan? Jännää! Mut sithän mä oon ihan turhaa monta päivää kiehnännyt ja sylitellyt Mamin ja Iskän kanssa... -Devi-

      P.S Siit en kyllä tykänny, kun mun tassu jäi eile vahingossa kahden vierekkäisen laatikon väliin. Sattu!

      Poista
  4. Voi Devi. Kaikki selviää aikanaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei nyt me matkaattiin uuteen paikkaan, ja kuten mulle sanottiin, niin kaikki vanhat tavarat oli täällä! Hujan hajan ja rikkonaisena tosin, mutta paikalla silti. -Devi-

      Poista

Kaikki maukaisut ja kommentit - niin pienet kuin suuret - ovat erittäin tervetulleita!