Sivut

lauantai 21. marraskuuta 2015

Eräs Caturday


Kajsa: Tapahtuipa eräänä lauantaiaamuna (siis tänään) ihan järkyttävä juttu!

Räpsy ei liity tapaukseen, mutta kuvaa hyvin aamun fiiliksiä.

Makoilin ihan rauhassa sängyllä nauttimassa Caturdaysta ja mun Ykkösorjan kivoista jaloista. Vähän hurruuttelinkin - eli kehräsin kovaa - kun oli niin mukava olla. Kunnes...


... yhtäkkiä sänkyyn hyppäs toinen kissa, ihan mun viereen! Siihen se kuriton kakara vaan jäi istumaan ja kerjäämään MUN orjan huomiota itselleen. 


MITEN SE KEHTASI?!?!

Nää nyt ainakin on MUN.

Onneksi mun ykkösorja nousi aika pian sängystä, jolloin se musta isottelija lähti sen perään keittiöön; sain itselleni Ykkösorjan TOOOOSI kivat yöhousut.


Vähän myöhemmin sain myös oikein hyviä rapsutuksia. Autto vähän, vaikken ole vielä antanutkaan sille kakaralle anteeksi. 

Miksi sä lopetit! Lisää, lisää rapsutuksia!

Mites teidän muiden Caturday on mennyt?

Pahoittelen Kirjoittajaorjan ottamia kuvia, väittää ettei tilannekuvissa aleta availemaan verhoja ja etsimään järkkäriä. Pöh sanon minä.

16 kommenttia:

  1. Sinun pitää antaa sille kakaralle opetus! Minäkin annan kakaralle, jos se tulee sotkemaan minun ja ihmisten välisiä juttuja - Pepsi

    VastaaPoista
  2. Just niinkun Pepsi sanoo, ilmoita kuka on pomo ja kenen paikka on ihmisen sängyssä, niin mäkin teen. t. Sun melkein-sisko Sofi

    VastaaPoista
  3. Onneks ei oo mitään kakaroita opetettavana jos ne tolleen ihmiset varastaa!
    -Pena

    VastaaPoista
  4. Kyllä näistä kuvista saa oikein hyvin selvää, mikä pöyristyttävä tapahtuma teillä aamusella oli ;)

    VastaaPoista
  5. Oho! Aika röyhkeää! Ymmärrämme pöyristyksen kyllä. Mutta kyllä se kakara oppii. Se on vielä niin nuori, ettei ole ehtinyt oppia kaikkia kunnon kissojen tapoja!

    VastaaPoista
  6. KAKARAT ON HIRVEITÄ!!
    Meilläkin on yks. Saa hakea pois! Myydään vähiten tarjoovalle!

    VastaaPoista
  7. Onneks mä saan olla yksin! Tappeluhan tuollaisesta vois tulla. Peukutan, ettei tapahdu toista kertaa!

    VastaaPoista
  8. Ainokaisena olemisessa on paljon hyviä puolia, saa aina olla keskipisteenä :)
    Pidä puolesi sen kakrun kanssa!

    VastaaPoista
  9. Miten se nyt tolleen teki kamala Piki !!

    VastaaPoista
  10. Meilläkin asuu sellainen kakara, joka on niin röyhkeä, että se tulee vaan mamman jalkoihin, vaikka mää oon jo siellä! Ja vaikka mää sähisen sille että HÄIVY! ~KissaKaramelli~

    VastaaPoista
  11. Me ollaan mahduttu tänä Caturdayna kolmestaan köllimään sänkyyn. Siis kaksijalkaisten kanssa viidestään. Hiukan jouduin tuota nuorinta komentamaan kun se änkee itsensä aina just siihen mun ja rapsutusten väliin, mut muuten otettiin ihan lunkisti. Kyllä se siitä, ne oppii...vähitellen ;) t. Hani (ja pojat)

    VastaaPoista
  12. Mulla on aivan samat ongelmat kuin sulla Kajsa, nuo nuoremmat tulee aina viemään mun äiskän huomion ja sit mun pitää lähtee pois kun rupee niin ärsyttään! Ensin makoilen kaikessa rauhassa kehräillen palvelusväen vieressä ja siihen sitten hyppää joko Cru tai Chaplin, ja VIE MUN PAIKAN!! Kuinka törkeää....
    - Lalli

    VastaaPoista
  13. Ainokaisena olossa on siis puolensa :) En mäkään kyllä kestäisi kakaroita, jos meille sattuis sellainen tulemaan. Terv. Alex

    VastaaPoista
  14. Voi sinua Kajsaa! Sinä olet kuitenkin se perheen ykkönen vaikka mitkä rääpäleet ja kutaleet mitä yrittäisivät.

    VastaaPoista
  15. Kajsan orja, älä koske ellet ole Kajsa! :)

    VastaaPoista
  16. Kiitokset kaikille kommenteista ja sympatiasta! :D

    VastaaPoista

Kaikki maukaisut ja kommentit - niin pienet kuin suuret - ovat erittäin tervetulleita!